onsdag 20 mars 2013

Ont om tid

Igen är jag i den här situationen, då jag inte hinner göra annat än föra barn på dagis (efter att ha stått ute i kylan och frusit rumpan av mig när bussarna är supersena), jobba, hämta barn från dagis, vistas ute, laga mat, tvätta kläder, lägga barn och gå själv och sova. Jag har haft några lite längre arbetsdagar då jag varit på första hjälpkurs och vi haft vattenräddningsskolning på jobbet. Så har vi haft bankärenden mm. att sköta på eftermiddagarna så det känns att några veckor bara har försvunnit någonstans. Jag ska försöka aktivera mig igen, tycker det är synd att jag inte har något uppskrivet åt mig själv. Jag brukar nämligen skriva om största delen här, så bloggen fungerar som en dagbok för mig själv. Då vi var hos läkaren t.ex. kunde jag bara kolla upp från bloggen när vi varit sjuka (det var en och annan gång). Men nu skall jag gå och lägga mig, igen, för att börja allt om på nytt imorgon, igen. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Ugh. Fast jag älskar mitt jobb så är det just den där vardagsrumban som jag inte alls ser fram emot. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också massor om mitt nya jobb så på det sättet känns det inte motbjudande alls, men nu har det bara varit så mycket på en gång. En tid gick det riktigt smidigt och vi hann med mycket, det blir nog bättre igen! :) Speciellt när solen varit framme så mycket och dagarna blir längre och längre. Bara det skulle bli varmare också!

      Radera

Tack för att du kommenterar!