måndag 25 mars 2013

Tuppluren

Igår somnade Lillgubben för en liten stund i bilen då vi åkte till min mamma och sen när det var dagssömnstid på riktigt ville han ju inte somna. Han började nog vara trött men i vagnen på balkongen dög inte, i resesängen i samma rum som storesystern funkade inte eftersom det bara blev härjande, bredvid pappa på soffan gjorde honom mycket ledsen och i min famn i gungstolen hann han inte somna fast han annars lugnade ner sig. Då gick Lillgubben och jag till mommos säng och lade oss och han somnade faktiskt. I samma veva fick jag också sova en liten tupplur. När Lillgubben vaknade ville han ännu snooza och kravlade sig alldeles intill mig. Där slumrade vi till både två.

























Tyvärr blev den övre bilden suddig och på den nedre bilden har han ögat opp, när han vaknade till kamerans pip-ljud. Men så sött när han kramar om mig och ligger alldeles alldeles nära. Mammas minsta älskling!

1 kommentar:

  1. ja a finns det något skönare än att sova tupplur med sitt barn :)

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar!