onsdag 20 juni 2012

Sista minuten

Ungarna skall på fotografering och jag har tvättat kläder och använt sämre kläder här hemma för att de bästa plaggen skall vara rena imorgon. Men ett par bruna sammetsbyxor hittade jag inte. Jag har letat och letat och svängt hela hemmet upp och ner, och nu hittade jag dem. Så man kan ju säga att jag är ute i sista minuten igen. Fotograferingen är kl. 11 imorgon (eller idag).


De här tre kombinationerna är kanske mina favoriter.

De här andra vet jag riktigt inte om, det känns som om något inte passar i dem. Kankse om man skulle kombinera olika kläder för Flickan med olika käder för Lillgubben. Fast Lillgubbens gula pingvinbody med bruna sammetsbyxor och Flickans turkosa tunika med ringar passar ju nog ganska bra ihop.
Bilderna är tagna nu mitt i natten i dålig belysning så de är inte några värst bra foton, färgerna kanske inte är just de rätta.

Så nu i säng, få se vilka plagg kommer på på fotona imorgon, har en mindre hög med kläder att ta med mig. Hur kan det vara så här svårt att välja kläder. Och så har vi Flickans hår också, hur skall det vara?! En hästsvans i nacken och ett spänne i pannluggen, två hästsvansar på bägge sidor i nacken och ett spänne i pannluggen, eller hästsvansarna kanske lite högre upp, en hästsvans i pannluggen. Nej huj, får stress av det här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!