söndag 13 maj 2012

Morsdag

Så har jag firat mitt livs tredje morsdag. Eller första gången firade jag den egentligen. Första morsdagen var mannen på sin kompis svensexa och jag, Flickan och min mamma på en släktings 50-års födelsedag och förra året var vi i Thailand (hela resan var ju nästan som att fira något).

I morse fick jag frukost i säng och fina kort och presenter. På eftermiddagen kom både min och mannens mamma (+ min syster och svärmors sambo) på middag till oss. Vi grillade på gården och åt supergod Pavlova till efterrätt, det måste vi absolut göra på nytt.



3 kommentarer:

  1. Oi miten herkullisen näköinen kakku :O) Löysin nyt vasta blogiisi, missäs täällä voi liittyä lukijaksi? En löytänyt mistään... Harmi kun en osaa ruotsia kunnolla niin en oikein ymmärrä tekstejä ;D Mutta ihania kuvia täällä ja todella kaunis koti teillä :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oi, kiitos kauniista sanoista! :)Tuo kieli rajoittaa kyllä jonkin verran, mutta kiva, että liityit lukijaksi kuitenkin!

      Radera
  2. Löysin jo mistä liityin lukijaksi :O)

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar!