onsdag 25 april 2012

Ovanan

Flickan har en irriterande vana att riva precis alla sår och ärr hon har. Och det räcker inte att hon river sina egna utan hon river också sin lillebrors. Det behöver inte ens vara ett sår eller ett ärr utan det kan vara någon liten nippa eller nåt och efter en stund är det ett stort sår som rinner blod. Hur skall man få henne att sluta med det här? Nu har hon ett sår i ansiktet som hon har rivit upp på nytt och på nytt, det var nästan läkt här emellan men i dag då jag dammsög hade hon igen rivit upp det. Jag är bara rädd att hon kommer att få ett stort ärr som inte försvinner.






































Den här sista bilden är så likt mig. När man ber Flickan le så att man skulle ta bild, så ger hon oftast en grimas i stället. Jag var precis likadan, på ett dagisfoto grimaserar jag med ett stort gap då framtänderna lossnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!