söndag 16 september 2012

60 år

Igår firades min pappa som fyllde 60 år. Det var en rolig dag med de närmaste släktingarna och god mat! Förrättsbordet var, som vanligt, bäst och jag och många andra åt sig mätta redan då. Huvud- och efterrätter fanns det också flera olika av så hungrig behövde man nog inte gå hem.





Som present gav vi två ingraverade (namn och ålder) tulpanformade, Glencairn whiskyglas i en fin svart låda, som jag själv pysslade om för glasen med hjälp av skumgummi och tygrester av min gammeldansklänning, och pappas favorit (ett positivt sammanträffande) single malt whisky. Det har min man och min pappa gemensamt, båda tycker om rökiga Islaywhiskyn.


























































Ungarna (och föräldrarna också) var fint klädda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!