torsdag 27 september 2012

Krokodilen och elefanten

Igår när Flickan var på klubben åkte Lillgubben och jag in till centrum en sväng. Gick och kollade lite på Sokos 3+1 dagar. Hittade inte riktigt något bland reaprodukterna, men något Must have! hittade jag. En ryggsäck åt Flickan. Egentligen borde hon ha en redan nu när hon går på klubben och behöver byteskläder mm. med sig, men jag köpte den inte ännu. Synd att det inte är hon som har födesedag nu i oktober. Men senast till jul skall hon få en, så hon har en fin väska till dagvården, jag har förstått att man ska ha vissa saker/kläder med sig eller ha dem där.



































En Samsonite Funny Face Croco ryggsäck åt världens största Arne Alligator-fan! Jag vill ge väskan åt henne nu, jag vet precis hur glad hon skulle bli. Jag dör lite av iver och väntan, kan inte vänta!


Åt Lillebror tyckte Flickan att en Samsonite Sammies Dreams elefant ryggsäck passade bra, när jag visade bilder på de andra väskorna. En sån kunde han önska sig till födelsedagsgåva eller julklapp.

Bilderna är lånade från Belizia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!