torsdag 21 februari 2013

Are you frickin kiddin me?!

Japp japp, monsieur Spy kom på besök. Vaknade till ett hemskt skri på natten och visste inte vilket barn det var som skrek. I barnrummet möttes jag av en spyende Flicka och Lillgubben hade också vaknat och hade blivit rädd av Flickans skrik. Efter dusch, kläd- och lakanbyte sov Flickan riktigt bra och på förmiddagen trodde jag redan att det var ett konstigt sammanträffande men nog är hon sjuk på riktigt. Nu luktar nämligen soffan superilla och jag vet inte hur jag skall försöka få den putsad. Borde ha en ångtvätt. Före dagsvilan hade Lillgubben också skitit ner sig så troligen har han samma magsjuka. Det positiva med att min man varit bortrest hela veckan är det att han inte kunnat bli nersmittad. Så ifall jag också blir sjuk och börjar spy får han sköta om hemmet och oss alla tre när han kommer hem imorgon. Oj oj, vilken fars det här är!

1 kommentar:

  1. Voi stackars er!! Det är nog galet mycket bobbor (mera än normalt) på gång nu. Hoppas ni blir friska snart!

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar!