söndag 4 mars 2012

Underbar dag

Det var en alldeles härlig och solig dag i dag. Min kompis kom till oss och vi packade ungarna med oss, Lillgubben på min mage i Manducan och Flickan i pulkan och traskade iväg. Det var meningen att vi skulle åka i den stora backen som finns här nära oss men efter ett åk konstaterade vi att de var för hårt och isigt där så vi gick ett varv "runt ån" i stället. Det harmar så att jag inte hade kameran med mig men jag årkade inte kånka på systemkameran när vi inte hade någon väska eller vagn att ha den i. Det här skulle jag behöva en liten kamera till. Hemma sandade Flickan ännu den hala gården och plingade på grannarnas dörrklockor och bjöd (kommenderade) dem ut. Sammanlagt var vi ute i ungefär två och en halv timme och kinderna kändes lite varma när vi kom in. Solbränna here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!