fredag 10 februari 2012

Nytt i hemmet

Det som jag släpade med mig hem i går från Asko (affären alltså) var de här:

En vit Spin fotpall med förvaring. Det har inte sett så här tomt ut i vårt vardagsrum på evigheter, den gömmer så mycket leksaker i sig. Flickan är också alldeles ivrig över fotpallen, sitter och ligger vartefter på den och öppnar locket och beundrar sina leksaker som bevaras i den. Ett super uppköp!


Högglansigt vitt Nova soffbord med ett passligt litet bord och ett ännu lite mindre bord. Vi ville inte ha något bord som står mellan soffan och tv-bänken eftersom det inte finns så mycket utrymme och vardagsrummet skulle bli så täppt på något sätt. Ursprungligen hade vi inte ens tänkt skaffa något bord alls men det här bordet/borden var så passligt små så de ryms bra och är lätta att flytta undan.





































4 st Luhta tygkorgar, som får stå på hatthyllan med mössor, handskar, yllesockor mm. i sig. Alla får en egen korg så hittar även pappa rätta plagget på rätt barn, det vill säga om han kommer ihåg ordningen på korgarna ja. Vi hade två vita korgar från Ikea där tidigare men när jag skulle köpa några till fick jag till min besvikelse märka att korgarna inte mera finns på Ikeas urval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!