tisdag 21 februari 2012

Puppy

EDIT: Jag yrade tidigare, jag har Puppyn i storlek L och hade tänkt köpa en svart i storlek M. Ändrade texten.
Oma Koti Valkoinen bloggen har en fin utlottning på gång, där man kan vinna Eero Aarnios Puppy i storleken S. Jag har en vit i storlek L, som står i vårt vardagsrum (passar bra med mörkt golv) och jag tänkte köpa en svart i storlek M till ungarna (mig själv) som julklapp och den skulle ha fått bo i övre våningen där golvet är vitlackat. Men så köpte jag inte. Men tanken har ändå funnits där hela tiden, senast då renoveringen är klar och jag kan börja inreda övre våningen får en liten svart hund flytta dit. Så nu hoppas jag ju förstås på att min bra tur fortsätter (jag vann en Marimekko haklapp här för en tid sen) och den lilla (lite mindre än ursprungligen tänkt) svarta hunden kunde flytta till oss lite tidigare. Ifall du vill delta i utlottningen klicka då här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!