fredag 28 december 2012

Fuktande julklappar

Jag fick delta i en Buzzador kampanj för Dove pure&sensitive body lotion och tänkte att vad är bättre än att stoppa med en liten flaska fuktighetscreme i julklapparna. Så det gjorde jag. Min mamma och min syster, mannens mamma och syster och en del kompisar fick en liten flaska var. Jag tycker det är så svårt att hitta på julklappar åt de flesta nu för tiden så det var roligt att kunna packa ner något man har användning för. Ett stort plus med tanke på en del, som har väldigt känslig hud, som fick body lotionen i gåva är det att lotionen är hypoallergenic och utan parfym och utan alkohol.

Själv tycker jag att fuktighetscremen hittills har fungerat bra. Plus ger jag för att den torkar snabbt och sugs in i huden och inte blir som en fettig yta på huden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!