torsdag 6 december 2012

Självständighetsdagen

Självständighetsdagen firade vi hos min mamma och blev bjudna på god mat. Vi var och tittade på min systers lägenhet och förde några lass saker med det samma, hon flyttar bara typ några hundra meter ifrån min mammas lägenhet så det gick snabbt att gå av och an med famnen full med saker. En riktigt fin och trevlig liten lya! Det blev inte så mycket andra bilder än matbilder denna gång, fick inte kameran med mig till syrrans lägenhet när jag varje gång hade saker, hundar eller barn i händerna.
  
Mat, mat, mycket god mat!



































Lillgubben fick slicka gräddvispeln för första gången.

Marianne-Pavlovan.

Den var sjukt god och bara smalt i munnen!


Mannen min krävde att jag skulle ta bild och publicera den på bloggen, när han gjorde jutårtor för andra gången i sitt liv.

Ah, förresten;
Självständighetsdagens sämsta: en hund med lös mage så det sprutar från båda ändorna och en inte längre så vit luddmatta i vardagsrummet.

Självständighetsdagens bästa: en übersnäll mamma som lovade tvätta den smutsiga luddmattan (som behövt tvättas i evigheter redan) för vårt tvättrum är så litet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!