fredag 14 december 2012

Trötta

Idag har vi varit trötta hela högen. Lillgubben vaknade lite efter tre förra natten och vägrade bli i sin egen säng, mest troligen p.g.a att han också är lite snuvig nu igen. Jag måste ju avboka eller flytta på min visdomstandoperation som borde ha varit på onsdag för jag var alldeles täppt och hade ont i svalget/halsen. Han sov, eller man kan säkert inte kalla det för att sova, bredvid mig och sparkade och snurrade hela natten och när Flickan vaknade var jag trött, trött, trött. Konstigt nog kom vi i tid iväg och var tidigare än någonsin på klubben. Barnen sov förstås olika tider, för Lillgubben somnade i vagnen då vi var och hämtade Flickan och vaknade när vi kom hem, då Flickan skulle gå och sova. På eftermiddagen hann jag sova en 15 minuters snutt och då såg det ut så här när mannen kom hem och hittade oss i soffan.

Tidigare på dagen såg det igen ut så här när Flickan sov med sin nalle, med en sandal på foten, i famnen och inlindad i min sarong. Utan kläder och åt fel håll i sängen (hon kallar sig själv Pippi) förstås.



1 kommentar:

  1. oj då! Krya på er, ni ser faktist inte så pigga ut! :( men skönt har ni då ni ha fått sova så ser det ut iaf :)

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar!