onsdag 24 oktober 2012

Konstigt!

Jag har nu fått 2 nummer av Kotivinkki och jag har ingen aning vem har beställt den eller vem betalar den! Jag kollade på kundservicesidorna med mitt kundnummer att jag inte har någon prenumeration på gång men ändå får jag hem tidningar. Verkligen konstigt! Och det brukar ju stå bak på tidningen ifall det är en presenttidning (lahjalehti), en sådan man kan beställa typ på någo internetsidor i samband med någon undersökning eller dyligt, och på mina tidningar står det inte det.



































Nå, nu ska jag sitta i soffan (för att jag inte typ kan gå eftersom det gör så sjukt ont mellan benen (det som jag har haft efter den andra förlossningen) när jag sätter tyngden på vänstra benet att jag får tårar i ögonen) och läsa tidningen och hoppas att ungarna sover, hundarna inte skiter ner sig (den andra gjorde det nästan redan och när jag tog in honom från gården efteråt hade han byxorna (ni vet, sånt där långt hår på rumpan och bakbenen) alldeles skitiga så jag fick konka mig till övre våningen och duscha hela halva hunden) och att allt annat är in ordnung en stund. Om smärtan går över kunde vi ta en promenad till posten i grannförorten för jag har fått något mystiskt paket, som jag inte alls vet varifrån det är och vad det innehåller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!