tisdag 6 november 2012

Chockad

Oj Guhuud, hur kan det finnas människor med såna här åsikter?! Jag vill inte ta desto mera del i några politiska diskussioner här på bloggen fastän förra och det här inlägget lite tangerar ämnet. Artikeln jag länkat till här och blogginlägget jag länkat till i det föregående inlägget handlar alltså om Samlingspartiets ungdomsförbundsmedlemmars åsikter och uttalanden, som jag inte kan underskriva hur jag än skulle försöka, och det vill jag egentligen inte ens försöka. Fast det lär nog inte vara Samlingspartiets eller ungdomsförbundets officiella ställning.

Men alltså, jag fattar inte hur en kvinna, hur antifeministisk man än skulle vara, kan säga så där som hon i Helsingin Sanomat artikeln. Det är ju helt sjukt! Och så skäms jag lite att medge att jag faktiskt kände den här personen någon gång i tiderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar!