onsdag 21 november 2012

Ironin

Igår träffade jag av en ren slump två av mina närmaste vänner, som jag inte sett på en evighet nu när vi varit sjuka. När vi skildes åt sade jag att ifall vi nu hålls friska så skall vi nog hinna träffas. Den kommentaren kom tillbaks and bite me in the ass. Nu ser det ut att vi får vattenkoppor. En av barnen på Flickans klubb hade blivit hemma för de misstänkte att han eventuellt kunde ha vattkoppor. När vi kom hem halv ett-tiden skrapade Flickan sin mage och klagade att det kliar. Där fanns en liten vit nippa, som såg ut som ett myggbett och jag tänkte inte mera på saken. Efter dagssömnen kliade hon sig bara mera och nu mot kvällen har små, röda nippor dykt upp på magen och på ryggen. Än så länge är de på ett väldigt litet område, och säker är jag ju inte att de är vattkoppor. Men ser lite dåligt ut. Nog hann vi ju vara friska redan några dagar och mannen på jobb en dag!

Små, röda nippor ovanför naveln. Ganska ljusa och osynliga är dom här på bild...

Skiiit!! Nu säger den här jävla bloggern att utrymmet för bilder är fullt. Hur ska man göra nu? Måste man köpa mera utrymme för att få bilder ännu hit? Skulle inte vilja deleta gamla bilder heller...

Edit: Registrerade mig på Photobucket och tillägger bilderna nu därifrån. Lite störande med extrajobb eftersom jag bara laddat upp största delen av bilderna direkt från minneskortet hittills (kanske utrymmet därför tog slut, men jag orkar bara inte börja editera bilder...)

1 kommentar:

  1. jag har också minnet fullt på båda bloggarna. Men nu har jag stält in kameran så att de bilder jag flyttar från kameran till datorn är färdigt mindre och samlas då inte i picasa albumet utan finns bara på bloggen.

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar!